23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Coop dropper populære lokaltilbud i egne butikker

Koncernens nye strategi fjerner de faste lave mælkepriser i 100 Brugsen-butikker. De selvstændige brugsforeninger står dog udenfor beslutningen

Coop ændrer på sin salgsstrategi og fjerner de lokale mælketilbud i de cirka 100 Brugsen-butikker, som koncernen selv ejer. Målet er at samle fokus på landsdækkende tilbud og reducere de lokale prisinitiativer.

Det skriver Avisen Danmark.

Beslutningen berører ikke de omkring 170 øvrige Dagli’Brugsen- og Brugsen-butikker, som er ejet af selvstændige brugsforeninger. Her fortsætter lokale tilbud, som blandt andet de faste lave mælkepriser, der i flere år har fungeret som stærke trækplastre i lokalmiljøerne.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.144